Concept en creatie

Vorm en inhoud van direct mail is een samenspel 

Een sterk concept en een vormgeving die raak is, zijn naast de juiste doelgroep en een goed aanbod een belangrijke randvoorwaarden voor een geslaagde direct mail actie. Het is zaak om inhoud en vorm zorgvuldig op elkaar af te stemmen. Een heldere boodschap die een mens begrijpt, raakt, inspireert en aanzet tot actie. Soms is dat een mooi ontwerp, soms een heel creatief ontwerp zolang de effectiviteit maar centraal staat. Dat effectiviteit bij een direct mail af en toe hoger staat dan vorm is noodzakelijk, maar dan wel zonder de identiteit uit het oog te verliezen. Onze vormgevers weten op basis van de inhoud en op creatieve wijze de juiste look & feel te realiseren in uw direct mail. 

Het vormgeven van andere uitingen dan direct mails

Onze vormgevers zijn naast specifieke direct mail vormgeving ook thuis in traditionele en digitale vormgeving. Van HTML5 banners tot aan signwerk geven we vorm. Ook magazines, nieuwsbrieven, personeelsbladen, of andere periodieken realiseren we voor onze klanten.

Benieuwd naar voorbeelden en onze aanpak? Bel ons gerust en wij vertellen je graag meer.

imagebriefingcampagne planningdoelgroepen/testprogramma'skeuze instrumentenconcept en creatiedatabewerkingproductieresponsverwerkinganalyseevaluatie en verbeterpunten

 

© 2018 Mailtraffic - Sitebouw Simourix