Nieuwe huisstijl Mailtraffic
Om de transitie van direct mailbureau naar een datagedreven direct marketingbureau te symboliseren is een nieuwe huisstijl ontworpen. De kleuren vertegenwoordigen de drie kernactiviteiten: advies, concept en productie.
Hoe vind je een sterk onderwerp voor je fondsenwervende direct mail?
Het vinden van een sterk onderwerp voor je fondsenwervende direct mail is niet altijd makkelijk. Soms heb je een voorraad onderwerpen op de plank en moet je de beste kiezen. Andere keren is er geen onderwerp en moet je
Een beetje meer lucht
We stuurden onze klanten in september 2024 een plantje met een kaartje voorzien van de tekst: Harde werker, Het is weer een enorm drukke periode geweest waarin we samen mooie campagnes hebben bedacht en uitgevoerd. Som
Zo kort je de verwerkingstijd in van Mijn eenmalige gift
We doen ons werk alweer zo’n 3 weken zonder acceptgiro – en de eerste bewijzen druppelen binnen dat Mijn eenmalige gift (als verwacht) een prima alternatief is. Maar uitdagingen blijven er ook. Bijvoorbee